1393-11-29 16:45
3472
1
10644
امیر عبدالسلام مهیمنی در نشست ارزیابی عملکرد 3 ساله گلستان ما :

گلستان ما مخاطبین زیادی دارد / انتشار کامنتهای مخالف کار ارزشمندی است / مشکلات ویرایشی سایت مرتفع شود

مشاور رسانه ای استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان ما مخاطبین زیادی دارد،گفت کامنتهایی  که درسایت گلستان ما گذاشته می شود خیلی خوب است و من گاها دیدم که گلستان ما کامنتهای مخالف خود را نیز منتشر می کند و این خیلی ارزشمند است بطوریکه شاید در نشریات محلی این ظرفیت هنوز وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما ؛ امیر عبدالسلام مهیمنی مشاور رسانه ای استاندار گلستان و مدیر مسئول هفته نامه سلیم شامگاه گذشته (28 بهمن) در جلسه ارزیابی عملکرد سه ساله سایت گلستان ما اظهار کرد: سومین سال فعالیت سایت گلستان ما را تبریک عرض می کنم و در این جلسه نیز تا کنون 12 نفر صحبت کردند از گرایش ها و سلیقه های مختلف و راحت و بیرحمانه گلستان ما را نقد کردند و به همین خاطر این نشست خیلی ارزشمند است و بخاطر این نشست نیز تبریک می گویم.

مهیمنی بیان داشت: افرادی که در این جلسه به نقد گلستان ما پرداختند با صراحت لهجه این کار را کردند و من بیاد کلام معصومین افتادم که هر کس تو را نقد می کند تو را دوست دارد و کسی که تو را دوست ندارد هندوانه زیر بغلت می دهد لذا من احساس می کنم دوستانی که امشب گلستان ما را نقد کردند ، این سایت را دوست دارندو لذا این شفافیت و صراحت لهجه ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه سایت گلستان ما نقاط قوت زیادی دارد خاطرنشان کرد: گلستان ما مخاطبان زیادی دارد و درنقل قول هایی که در مکان های مختلف می شود مشخص است که توانسته در بین رسانه های محلی مخاطبین زیادی داشته باشد.

مهیمنی ادامه داد: سرعت اطلاع رسانی و حجم اخبار نیز خوب است البته حجم اخبار همانطور که خوب است به همان اندازه نیز می تواند عیب باشد و در زمینه ای که اطلاعات کافی نیست و یا اخلاقی نبوده ، بگذاریم سایتی دیگر این خبر را بزند تا در واقع اعتبار سایت لطمه نخورد.

مشاور رسانه ای استاندار گلستان تصریح کرد: کامنت هایی  که در سایت گلستان ما گذاشته می شود خیلی خوب است و من گاها دیدم که گلستان ما کامنت های مخالف خود و مخالف خبرهای خود را نیز منتشر می کند و این خیلی ارزشمند است بطوریکه شاید در نشریات محلی این ظرفیت هنوز وجود ندارد.

عبدالسلام مهیمنی با اشاره به نقاط ضعف گلستان ما گفت: گلستان ما بایستی به لحاظ ویرایشی در اسرع وقت خود را اصلاح کند چون غلط املایی معمولا توی ذوق مخاطب می زند .

وی افزود: بحث شناسنامه دار شدن سایت هم مهم است هر چند گفته شده که مراحل نهایی خود را می گذراند و از طرفی خود خبر هم شناسنامه دار باشد یعنی منبع داشته باشد و از طرفی خود منبع هم دارای شناسنامه و معتبر باشد.

مهیمنی تاکید کرد: اخبار مبهمی مثل ( الف – م ) وارد آنجا شد و (م ت ) خارج شد و ... در شان سایتها نیست و الحمد لله این شیوه نیز در حال کم شدن است و بهتر است شفاف نوشته شود .

مدیر مسئول هفه نامه سلیم گفت: انتشار کامنتها خوب هست اما جوابیه نمی شود لذا حتما جوابیه هایی که می آید درج شود چون جوابیه وزن و اعتبار سایت را نشان می دهد و نشانه توانمندی و قدرت رسانه است .

مهیمنی تصریح کرد : در زمینه تکذیبیه و جوابیه مبالغه نشود مثلا به قول حاج آقای قرائتی سوزن زن را دکتر خطاب نکنیم و در برخی بحث ها مانند حجاب هم طوری افراط و تفریط نشود که افراد را به سمت بدتر سوق بدهیم چون شتر افراط و تفریط دم درهمه ما خواهد خوابید.

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله شاهینی

سلام و درود بر شما من نیز سه سالگی شروع کار گلستان ما را به تمام بر و بچه های این رسانه ی فعال تبریک می گویم و برای همه آنان ارزوی موفقیت می کنم من هر روز سری به این سایت در کنار دیگران رسانه ها می زنم و از نظر موافقان و مخالفان مطلع می شوم در ضمن همانگونه که جناب مهیمنی اشاره کرده درج نظرات مخالفان از سوی این سایت جای تقدیر دارد البته مجالی شد نقدی هم خواهم نوشت - تشکر

0
0
پاسخ
1393-11-29 06:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.